رومینا خانمرومینا خانم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

رومینا دختر بهار

غذای چهار ماهگی به بعد رومینا

1392/9/16 20:56
نویسنده : شکوفه
451 بازدید
اشتراک گذاری

غذا هایی که رومینا از اول شروع  غذاش تا به حال بهش دادم

تجربه های غذا دادن به رومینا خانم رو در اختیارتون میذارم شاید به دردتون بخوره

چون شکمش دیر به دیر کار میکردبه دستور دکترش اولین مزه هایی که تجربه کرد مزه هلو و گرمک بودکه از حدود 4 ماهگی بهش دادم

بعداز اون با لعاب برنج که کمتر از هر چیزی حساسیت زا بود شروع کردیم اونم برنج محلی از جایی که مطمئن بودم سموم و موادناجور بهش نزدن

بعد از اون فرنی و حریره بادوم البته بخاطر شکمش که دیربیرون میرفت با روغن زیتون تهیه میکردم

حبوبات رو با عدس و بعد از اون ماش و... شروع کردم. باید از روز قبلش حبوبات رو خیس میکنم و چندساعت به چندساعت حتما آبش رو عوض میکنم که نفخش کم بشه

واسه پختش هم باید از شعله خیلی کم استفاده بشه

بعد از پخت کامل، کاملا توی میکسر لهش میکنم و واسه اطمینان بعد از صاف کردن بهش میدم

الان که 7ماه و نیمه ست روزی 3 وعده بهش غذا میدم

 زرده تخم مرغ له شده +روغن زیتون رو هر روز بهش میدم

تا زمانی که نتونه یک زرده رو کامل بخوره هرروز بهش میدم ولی وقتی تونست یکی رو کامل نوش جان کنه باید یک روز در میون بهش یک زرده بدم

حدودا هفته ای یک بار صبح ها پوره موز میخوره

یکی از غذا هایی که در طول هفته بهش میدم پوره هویجه

هویج رو تمیز میکنم و بهد از حلقه حلقه کردن به قطر 1 سانت بخارپزش میکنم بعد از اون پوره ش میکنم

پوره سیب زمینی هم خیلی دوست داره که بعدا روش تهیه ش رو میگم

میونش با آب میوه ها هم بد نیست(آب میوه هایی که حساسیت زا نیستن)

یکم ماست میخوره

مزه غذا هایی هم که خودمون میخوریم اگه براش بد نباشه با نوک انگشت بهش میدم تا کم کم عادت کنه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)